1403-02-08 16:50
161
0
89758
پیوند شیرین دیپلماسی و میدان؛

«وعده صادق» شکست ماهیتی و گفتمانی صهیونیست‌هاست

معاون سیاسی سپاه نینوا گلستان گفت: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» شکست ماهیتی و گفتمانی رژیم صهیونیست‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، علی خالقی ظهر امروز با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: عملیات غرورآفرین وعده صادق باعث شکست ماهیتی و گفتمانی رژیم صهیونیست‌ها شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات شگفت انگیز توانستیم هشت لایه پدافندی که شامل چهار لایه در اسرائیل و چهار لایه پدافندی پایگاه نواتیم عبور کرده و به تعبیر حضرت آقا، رژیم صهیونیستی را تنبیه کنیم.

معاون سیاسی سپاه نینوا گلستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سرلشکر زاهدی ابراز کرد: سرلشکر زاهدی یک فرد تکلیف مدار و پرتلاش بود و با شهادتش زمینه‌ساز عملیات وعده صادق شد.

خالقی با تاکید بر اینکه پیروزی نهایی با ملت غزه است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی تفکرش بر این بود که از نیل تا فرات، مقر حکومت آنهاست اما با عملیات غرورآفرین وعده صادق اکنون شاهد شکست راهبردی این رژیم کودک‌کش هستیم.

وی افزود: اسرائیل اکنون از راهبرد حصار در حصار به راهبرد انفعالی رسیده است و این وعده الهی است که نابودی‌شان قطعی و حتمی خواهد بود.

معاون سیاسی سپاه نینوا گلستان گفت: پیام جمهوری اسلامی ایران مقابله با کفر و یاری رساندن به مستضعفان است و چه زیبا شهید سلیمانی فرمود «انتقام عماد مغنیه، شلیک موشک نیست بلکه نابودی این غده سرطانی است».

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.